PSOE fidel a la “unidad” segons Franco/Falange i contra els drets humans

264

El dictador Franco, obsessionat amb la “unidad” va imposar a Juan Carlos com a rei

El PSOE de Pedro Sánchez i Miquel Iceta és fidel a la “unidad” segons Francisco Franco / José Antonio, fundador de Falange Española, i contrari a la Declaració Universal dels Drets Humans. En canvi, el sobiranisme català, que és democràtic i pacífic, està a favor dels drets i de les llibertats de les persones i els pobles.

1. “UNIDAD” FRANQUISTA I FALANGISTA. El plantejament i el llenguatge del PSOE, com els dels altres partits del cuatrifachito (PP, CS, VOX), és franquista i josé antoniano. De los Principios del Movimiento Nacional (1958): “1. España es una unidad de destino en lo universal. El servicio a la unidad, grandeza y libertad de la Patria es deber sagrado y tarea colectiva de todos los españoles (…) 4. La unidad entre los hombres y las tierras de España es intangible. La integridad de la Patria y su independencia son exigencias supremas de la comunidad nacional. Los Ejércitos de España, garantía de su seguridad y expresión de las virtudes heroicas de nuestro pueblo, deberán poseer la fortaleza necesarfia para el major Servicio de la Patria”.

2. DEL DICTADOR AL REI. Del testament del dictador: “Mantened la unidad de las tierras de España, exaltando la rica multiplicidad de sus regiones como fuente de la fortaleza de la unidad de la Patria (…) La unidad entre los hombres y las tierras de España es intangible. La integridad de la Patria y su independencia son exigencias supremas de la comunidad nacional”. Paraules del dictador Franco, poc abans de morir, al qui va imposar com a rei,  Juan Carlos de Borbón: “Alteza, la única cosa que os pido es que preservéis la unidad de España”.

3. FUNDACIÓN FRANCO I VOX. La Fundación Nacional Francisco Franco va enviar a Santiago Abascal (VOX) un comunicat d’adhesió a la manifestació celebrada a Madrid en defensa de la unitat d’Espanya “para demostrar que la idea de España es eterna y que no podrá nunca ser borrada por los traidores a la Patria”.

 4. DIALÉCTICA DE PUÑOS Y PISTOLAS”. Per defensar la unitat d’Espanya s’ha de fer el que calgui. Paraules de José Antonio:  “No hay más dialéctica admisible que la de los puños y las pistolas cuando se ofende la justicia o la patria (…) España es una unidad de destino en lo universal. Toda conspiración contra esa unidad es repulsiva. Todo separatismo es un crimen que no perdonaremos”. Els dos primers punts dels 27 de la Falange son aquests… “1). Creemos en la suprema realidad de España. Fortalecerla, elevarla y engrandecerla es la apremiante tarea colectiva de todos los españoles. A la realización de esta tarea habrán de plegarse inexorablemente los intereses de los individuos, de los grupos y de las clases. 2). España es una unidad de destino en lo universal. Toda conspiración contra esa unidad es repulsiva. Todo separatismo es un crimen que no perdonaremos”.

 5. ELS CONSTITUCIONALISTES VIOLEN LA CONSTITUCIÓ. Aquesta barreja de falangisme, franquisme, dictadura, monarquia, cuatrifachito xoca amb l’article 10.2 de la Constitució. Demostra que els constitucionalistes violen sistemàticament la seva pròpia Constitució. Aquest article estableix: “Les normes relatives als drets fonamentals i a les llibertats que la Constitució reconeix s’interpretaran de conformitat amb la Declaració Universal de Drets Humans i els tractats i acords internacional sobre les mateixes matèries ratificades per Espanya”. Es a dir, la Constitució s’ha d’interpretar i aplicar segons el seu article 10.2. Aquesta Declaració i aquests tractats defensen els drets i les llibertats de totes les persones i de tots els pobles, inclòs el dret d’autodeterminació.

 

 

 

 

Comparteix aquesta entrada